Jak przyśpieszyć spalanie tłuszczu?

Spalanie tłuszczu da się przyspieszyć zarówno za pomocą trików dietetycznych, suplementów diety, jak i odpowiednich ćwiczeń. Sprawdzamy, co można zrobić, aby sprawniej pozbywać się tkanki tłuszczowej.

Dieta w służbie redukcji tłuszczu

O poranku warto zafundować sobie śniadanie, w którym znajdzie się pokaźna ilość błonnika pokarmowego, który podkręci metabolizm na cały nadchodzący dzień i usprawni spalanie tłuszczu. Przykładem takiego błonnikowego śniadania może być popularna owsianka. Innym wariantem są dwie kanapki z pełnoziarnistego chleba oraz pokaźna garść warzyw albo jogurt z suszonymi owocami, ziarnami i otrębami oraz kromka chrupkiego pieczywa. Błonnik powinien pojawiać się również w pozostałych posiłkach w ciągu całego dnia.

W codziennej diecie nie powinno zabraknąć dużej ilości produktów białkowych, w tym: chudego mięsa i ryb, twarogu, jogurtów, jajek. Ponieważ organizm trawi białka wolniej, musi spożytkować na ten proces więcej energii. Tym samym spalamy więcej kalorii. Poza tym, jedzenie sporych ilości białek powoduje długo utrzymujące się poczucie sytości, w efekcie – jemy mniej. Ograniczanie ilości spożywanego pokarmu nie powinno iść jednak w parze z omijaniem posiłków. Jeśli będziemy spożywać 2 lub 3 większe posiłki dziennie zamiast 5-6 małych, organizm zacznie magazynować zapasy.

Do jadłospisu warto wprowadzić również cytrusy. Grejpfruty, pomarańcze, mandarynki, cytryny – wszystkie te owoce z uwagi na zawartość flawonoidów, kwasów owocowych i dużych pokładów witaminy C przyczyniają się do sprawniejszego spalania tłuszczu. Na koniec warto wspomnieć o przyprawach – papryce chili, kurkumie, imbirze, occie jabłkowym, czarnym pieprzu, cynamonie – nieocenionych pogromcach tłuszczu. Jeśli chcemy schudnąć, nie powinno ich brakować w codziennym menu.

Napoje, które pomagają spalać tłuszcz

Nie tylko to, co jemy, ale także, co pijemy, może wpłynąć na szybsze spalanie tkanki tłuszczowej. Na pierwszym miejscu warto wymienić najbardziej popularny napój świata – kawę. Kofeina słynie ze swoich właściwości przyśpieszania przemiany materii. Filiżanka mocnej, czarnej kawy bez cukru to doskonały sposób na zwiększenie aktywności organizmu w procesie redukcji tłuszczu. Jeśli chcemy zwielokrotnić efekt, warto wypić taką kawę przed treningiem fizycznym.

Inne napoje wspierające spalanie tłuszczu to: zielona herbata, czerwona herbata Pu-Erh, biała herbata, soki warzywne oraz woda z cytryną.

Suplementy diety wspomagające walkę z tkanką tłuszczową

Jeśli chcemy przyspieszyć odchudzanie, warto do codziennej diety włączyć suplement z piperyną – substancją silnie wspomagającą walkę z tłuszczem. Piperyna Forte to alkaloid pozyskany z najbardziej popularnej przyprawy – pieprzu czarnego. Jak wykazały testy naukowe, Piperyna Forte oddziałuje w sposób hamujący na namnażanie się komórek tłuszczowych. Jej zdolność do pobudzania narządów trawiennych do intensywniejszej pracy przyczynia się do zwiększenia tempa przemiany materii. Dzięki Piperyna Forte, organizm sprawniej gospodaruje dostarczonym pokarmem i szybciej pozbywa się niechcianych substancji. Wszystko to wpływa na efektywną utratę wagi.

Odpowiedni plan treningowy

Chcąc przyspieszyć spalanie tłuszczu, a jednocześnie ustrzec się przed monotonią, warto ułożyć sobie zróżnicowany plan treningowy, w obrębie którego znajdą się zarówno sesje aerobowe (np. steper, rower, aerobik, bieganie), jak również treningi interwałowe oraz siłowe. Najlepiej rozłożyć je na kilka dni w tygodniu przeplatając ze sobą. Aeroby powinny trwać minimum 40 minut. Trening interwałowy – maksymalnie do 25 minut, trening siłowy zaś – od 20 do 60 minut.

UWAGA! Tylko oryginalny produkt jest skuteczny!

Oryginalny preparat z najwyższym stężeniem piperyny (95%)
można zamówić wyłącznie
na oficjalnej stronie producenta: www.piperyna.com

Redakcja Visio Medica życzy powodzenia w walce o szczupłą sylwetkę!

Red. Beata Bieroń, Visio Medica, dział Zdrowie

Beata Bieroń - ekspert od piperyny